UA - На 26-й хвилині матчу 1/4 фіналу Кубка України між "Динамо" і "Колос" м'яч після подачі півзахисника Ковалевського клубу Андрія Богданова потрапив в руку форварду киян Артему Бесєдіну в штрафний майданчик "біло-синіх". Головний арбітр Денис Шурман після підказки відеоасістента вирішив, що порушення правил не було і не призначив одинадцятиметровий удар.
До сих пор не подписаны на УНИАН в Telegram? t.me/uniannet
RU - На 26-й минуте матча 1/4 финала Кубка Украины между "Динамо" и "Колос" мяч после подачи полузащитника Ковалевского клуба Андрея Богданова попал в руку форварду киевлян Артему Беседину в штрафной майданчик "бело-синих". Главный арбитр Денис Шурман после подсказки видеоасистента решил, что нарушения правил не было и не назначил одиннадцатиметровый удар.